Anna Okrasko — artystka, absolwentka Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz Piet Zwart Institute w Rotterdamie. Jej prace były prezentowane na wystawach indywidualnych i grupowych w kraju i za granicą. Mieszka i pracuje w Berlinie. W tej chwili przebywa na rezydencji artystycznej Academie Schloss Solitude w Stuttgarcie. W swojej multidyscyplinarnej praktyce artystycznej podejmuje tematy migracji, tożsamości, przestrzeni publicznej.
Klatki z wideo Anny Okrasko Żona Lota, 2013
Emilka Bojańczyk — z wykształcenia grafik, rzeźbiarz oraz matematyk. Absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, Uniwersytetu Warszawskiego oraz École nationale supérieure de création industrielle w Paryżu. Współzałożycielka studia graficznego Podpunkt. Laureatka m.in. European Design Awards, Nagrody Literackiej m.st. Warszawy, Nagrody PTWK „Najpiękniejsze Książki Roku 2014”.
Ilustracje do książki Anny Piwkowskiej Franciszka, flamaster, druk offsetowy, 2014
oraz plakat na wystawę Relacje, sitodruk, 2014
Marta Kubińska opowiada o sobie: „Pasję malarską rozbudził we mnie pan Michał Moląg, do którego pracowni trafiłam kilka lat temu. Swoje zainteresowania rozwijałam u pani Zofii Broniek w Podkowie Leśnej. Maluję w każdej wolnej chwili w pracowni przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie, którą dzielę z malarką Magdaleną Maciejewską”.
Bez tytułu, olej na płótnie, 2012
Bez tytułu, olej na płótnie, 2012
Marta Szulc (ur. 1980) — absolwentka Wydziału Grafiki Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie. W jej pracach istotna jest symbioza tradycyjnych mediów, jak akwarela i miedzioryt, z techniką współczesną.
Moon II, akwarela na papierze, 2015
Kailash, akwarela na papierze, 2015
Michał Pawłowski — absolwent Wydziału Grafiki ASP w Krakowie oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Zajmuje się projektowaniem grafiki wydawniczej i typografią. Prowadzi studio graficzne Kreska i kropka. Mówi o sobie:
„W typografii najbardziej fascynuje mnie wyzwanie, jakim jest stworzenie oryginalnego kroju pisma w dość wąskiej przestrzeni, w której porusza się projektant. Przestrzeni ograniczonej przede wszystkim czytelnością konkretnych znaków alfabetu. Projektowanie liter wymaga wizualnej dyscypliny, specyficznego wyczucia formy i kompozycji, złapania balansu między czernią i bielą, oryginalności kształtu przy jednoczesnym zachowaniu podstawowej funkcji pisma, jaką jest komunikowanie treści. Litery muszą być z jednej strony dostatecznie różne, aby były łatwo rozpoznawalne, a jednocześnie na tyle podobne, żeby sprawiały wrażenie spójnego systemu”.
Yabu — rodzina cyfrowych krojów pisma będąca próbą połączenia dwóch z pozoru odległych i zupełnie do siebie niepodobnych tradycji piśmienniczych: włoskiej kursywy oraz szeroko rozumianego pisma gotyckiego
Piotr Gago — urodzony w roku 1989 w Pruszkowie, absolwent XXI Liceum im. Hugona Kołłątaja w Warszawie w klasie o profilu filmowym. Po ukończeniu liceum studiował na Wydziale Informatyki w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz na Wydziale Malarstwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Ukończył PJWSTK z dyplomem magistra inżyniera, specjalisty w dziedzinie baz danych i inżynierii oprogramowania.
Bez tytułu, olej na tekturze, 2008
Bez tytułu, monotypia, tusz, 2007